Pages

Thursday, October 13, 2011

Blog Ke - 2

Pertama kali penulis nak minta maaf dengan Aqilah Ali sebab dah janji nak post cerita tapi sampai sekarang tak post - post. Banyak yang berlaku sejak 2hari yang lalu yang buat penulis terpaksa menunda cerita dan lebih kepada entry berkait dengan diri. Maaf sekali lagi.

Entry nie takda cerita atau berita yang terkait dengan diri tapi lebih kepada pemberitahuan. ( Eh, bukan sama jea ke? )Hehe. Jika sudi, sila lah datang ke blog saya yang ke - 2. Dah lama wujud tapi tak pernah nak tunjuk kat orang. Mana yang jumpa, nasib la. Hehe.


Wujud blog ke - 2 nie lebih kepada cerita sejarah antara penulis dengan Aisyah Zaki. Ya, ada cerita di sebalik blog tersebut. Tapi tak perlu kot di kongsi di sini. Cukup sekadar rahsia kami berdua. ( Tisya: tak yah nak gedik cerita pasaipa na. haha )

Blog ke - 2 nie lebih kepada entry berbahasa English. Maaf jika terdapat banyak ' broken English ' di dalamnya. Penulis hanyalah insan biasa yang masih lagi belajar untuk menuntut ilmu dalam bidang penulisan bahasa Melayu mahupun dalam bahasa English. ( menuntut dengan membaca, bukan menghadiri kelas bahasa. hehe ) Jika terdapat kesalahan, harap tolong di perbaiki. ( agak - agak bila nak buat blog dalam bahasa Arab pulak? huahuahua ) :)

So, enjoy your reading. Kalau nak follow, sila. Saya tak melarang dan tak juga meminta. Lagi pula, banyak lagi suruhan Allah yang perlu kita follow kan? ^____^

No comments: