Pages

Wednesday, February 24, 2010

HAPPY!!!

Happy??? Haha. Sebab penulis rasa gembira ni maybe benda kecik bagi seluruh warga Malaysia yang duduk kat Malaysia sekarang ni. Tapi benda besar bagi pelajar yang diperantauan. Happy sebab dapat kiriman makanan Malaysia dari mama dan baba. Thank a lots mom, dad! Haha. Agak - agak barang pe yang penulis dapat sampai happy camni r???ngeh3. Penulis dapat 2 botol kicap cap KIPAS UDANG!!!! dan 3 bungkus besar mee tom yam, kari dan ayam. Haha. Happy sebab dua makanan tu memang penulis ngidam sangat nak makan sejak duduk dekat oversea nieh. Ish3. Ntah papa jea penulis nie. Hehe.



Nak cita tu jea pun. Happy sebab dapat kicap cap kipas udang ngan mee.. Xde keja tol penulis nie. Ngeee~~~

~mengharapkan doa kalian~

5 comments:

syuib arrommi said...

ni mesti dok doa slalu utk dptkan benda ni...hu3...x pa, syukur dgn apo yg ada...

pRincEssaLiE said...

haha..
xdela smpai doa..
tp mmg slalu gak sebut nk mee n kicap kt parent..
kne dok jauh dr msia bru taw rsa die cne..hu3

[['izzat ibrahim]] said...

belacan, nak tak?

abid abdi said...

hahaha. kat sana pun tak de kicap ke?? maggi pun tak masuk di sana?? hmmm
kat sini indo mi jelah.. hahah

pRincEssaLiE said...

'izzat- belacan ada 4 ketul ag yg blom di bkak...umah nie xmkn belacan sgt sbb ada yg alergic...jd ssh nk msak gna belacan..

abid abdi-kt cni ada byk jenis kicap tp kicap mnis sma pekat2..xbes la nk mkn ngn nasik..kicap kipas udang gak yg sedap...hoho..manggi msok kt cni tp xsme la...mee xdpt msuk sbb kt sni ada beratus jenama mee yg sedia ada..rugi r diorg bg mee manggi msok..hoho