Pages

Monday, March 15, 2010

Gambar Kahwin Zukhruful Ainaa'

Pagi - pagi bukak facebook terus nampak gambar kahwin teman penulis yang pernah penulis cerita dalam en-3 sebelum nie. Terkelu dan terkaku melihat kecantikan wajah teman penulis. Hehe. Nampak matured dan memang macam orang dewasa. Rasa macam tak percaya pula yang kedua pengantin berumur 19 tahun. Hehe. Pengantin muda! Jadi penulis nak kongsi gambar pengantin dalam en- 3 kali nie. (^__^)

Disaat warna bertemakan coklat!!









Di saat pengantin bertemakan hijau!!











Penulis doakan kalian berdua sentiasa bahgia hingga ke syurga. Pesan penulis buat teman, Zukhruful Ainaa', jalankan tanggungjawab mu sebagai seorang isteri dengan baik. Taati suami mu selagi ia berlandaskan syara'. Jagalah keharmonian rumah tangga kalian. Dah dapat anak jangan lupa gtaw eh!! Haha.

~mengharapkan doa kalian~

4 comments:

wany said...

woah.mcm seronok je kawen awal ni.jeles~

pRincEssaLiE said...

haha...
pe lagi wany,
kan dh ada calon..
tinggal nk kahwin jea lagi...hehe

Hana Kimi said...

muda2 dh kawen..
hoho ;D
tp bgus jugak sbb mgelakkan pkara yg x baek tjadi..
semoga kekal hingga akhir hayat, amin..
hana pon kalu bleh nak bcinta lepas kawen, bru best *gatal. aku ni bru 16 taun!

pRincEssaLiE said...

tu la muda2 dh kawen...
nie dlu yg pempuan satu klas ngn ara...
duduk sebelah ara...
skrg tup2 dh jdi bini org dh..hehe..
bgus la diorg buat keputusan kawin awl, elak dr melakukan maksiat..
ehem2, umur 16 dh bercita2 nk kawen ke??hehe..xpe2, klo rse dh ada calon tu, cepat2 lah gtaw mak n ayah k!!hehe